SANGAP

A lot of things happen, so I just want to tell you something that I can tell

SANGAP 1
Kene saman parking hari nih.RM100 beb!Miskinler aku next month.Kenapa la melibatkan duit, kalo dia soh aku cuci jamban ke jaga zoo negara ke lagi bagus.Kalo gini orang kaya pejam mata jer la bayar.

SANGAP 2
Aku dapat parut baru kat dahi.Sebabnyer aku terkapit kepala aku kat tingkap keta masa chinese new year.Aku nak naikkan cermin tuh,aku budget aku dah masukkan kepala aku after aku jenguk tayar depan tapi tak sempat rupanya.Adooiii aku jerit sesorang.Dahi aku sakit berparut lagi..

SANGAP 3
Aku teralik belek satu bende comel kat watson tanpa mengetahui ianya adalah KONDOM.Memalukan!Heharap le takde sapa nampak aksi aku tuh

SANGAP 4
Aku paling trauma dengan pepijat!Sebab dulu aku pernah kene so sekarang nih tak kirela saper yang terkena aku pon ikut trauma sekali.Pelik tul le, aku duduk kat kampung dlm rumah kayu yang buruk tak pernah ler jumpa pepijat.Datang KL nih plak aku jumpa makhluk hampir pupus nih.

SANGAP 4
Kucing aku si Abang tuh buat action Kassim Selamat selepas kematian Adiknya.Aku pon tatau camana dia boleh tercucuk sebelah mata ngan duri.So aku pon confuse samada function ke tak mata dia tuh


SANGAP Lain2
Banyak...sebab tu ler lama aku tak update blog nih.

Comments

Popular Posts