Diet

"Aduh..laparnya!" Saya mengeluh pada pukul lapan malam.

"Tak makan ke?" Housemate saya tanya.

"Tak, saya jarang makan malam.Tah napa malam ni tiba-tiba lapar sangat."

"Owhh... itu rupanya rahsia untuk kurus.Tak makan malam."Housemate saya seperti member-member lain , takjub dengan kekeringan tubuh saya.Tak faham napa semua orang yang badan diorang dah lawa nak jadi kering.Kering tak cantik tau tak?Tengokla, orang kering cam saya mana ada bf.Teehheeeeeeeeeeee .:P

"Humm.. camana nak buat ni." Terus kami google domino.Akhirnya pizza diorder.Thanks Domino Pizza sebab sudi hantar ke kawasan saya, pizza hut tak cover this area.

Saya makan separuh from the whole regular double decker with cheese and topping extravaganza.Walaupun saya jarang makan malam, kalau saya lapar, makanan saya boleh dikatakan hardcore punyer, tak mainla salad atau buah-buahan.

Pastu saya simpan Chocolate Lava Cake,untuk breakfast esok pagi.Keesokan harinya, saya tak makan lunch, sebab saya dah macam ular.The pizza and chocolate seem like taking a day to digest.Saya dah berupa ular sawa dah kat opis.Sleepy + Kenyang

p/s: saya tulis ni waktu pagi, dekat rumah, belum lagi siap pegi opis.Citer di atas adalah kelmarin punyer cerita.

Comments

Popular Posts