Pirate of the Carribean

Owhh.. saya dah lama tak tengok wayang.Hampir setahun ke? Yerp rasanya hampir setahun.

Tapi semalam saya tengok Pirate of the Carribean (POTC) 3 D. Owhh...ini first time saya tengok movie 3 d.3D dah ada kat Queensbay and saya baru jer tau.

So me and my housemate pun tengok , wayang start dari kul 9.25 pm sampai la 11.45 pm.Citer dia tak banyak action , nasib baik la jugak kalau tak mesti seriau bila rasa pedang tu mencucuk cucuk muka.Tapi rasanyer takde effect sangat  pun 3d ke tak melainkan subtitle jer.Mungkin unid jer yang rasa camtuh.Tapi citer dia memang kelakar.

Tapi satu jer yang Unid confuse, kalo mermaid semua betina and masa musim mengawan diorang makan kelasi-kelasi lelaki, camana pulak dia orang nak membiak?Hi hi hi ... takper abaikan jer. :) . Pastu yang lawak masa last -last tuh orang Sepanyol datang, boleh plak diorang hancurkan tempat tuh and kata 'khurafat' nih.Punya lah berusaha berlayar cam nak rak, last-last untuk tujuan yang lain rupanya, tak sama ngan orang lain. Suspense jer! Nak tau , tengok la sendiri.

Akibat balik lewat dan tidor lewat, seharian saya pening di office.Berpinar-pinar nak muntah, nasib baik server down (selalunya saya yang rajin mengamuk kalau server down, sebab banyak pending kerja).Tapi untuk hari ni saya bersyukur.

ps: tak sabar nak tengok Kungfu Panda 2

Comments

Popular Posts