Update : Awesome 2017

Update : Tarikh Tutup Penyertaan adalah 18 Dec 2017 .

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Selamat menyambut Hari Maulidur Rasul.

Wahhh... pejam celik pejam celik dah masuk 2018.Lohh..lagi dua tahun lagi nak 2020.Yay.
Mesti masing masing sekarang tengah kalut nak settlekan goal tahun 2017.Huhu tula sapa suruh buat kerja last minute.

I know that most of us berkobar kobar nak masuk 2018 dengan azam dan semangat baru.Masa ni explore segala kedai buku ushar calon calon notebook, planner yang berkenan.Unid target untuk tahun depan unid nak yang simple simple jer.Kalau boleh nak yang practical.

Bercakap tentang notebook, planner etc, I GOT A VERY GOOD NEWS to all of you.Untuk julung julung kalinya unid nak buat give away.Yela bila browsing those notebooks rasa macam nak beli semua jer hahah.Comel comel dan cantik cantik.Ada tebal ada nipis, ada yang plain ada yang lengkap dengan planner template.Selalunya unid akan rambang mata, it's either end up unid beli terlebih atau unid tak beli langsung.Untuk melayan nafsu membeli lebih dan mengelakkan rasa bersalah terbazir, unid decide nak buat hadiah kat korang, my dearest reader.Yay.

Sweet tak I? Sweet kan, penuh bersemut screen ni. 🐜🐜🐜🐜🐜

Ini syarat-syaratnya :
1- Terbuka kepada rakyat Malaysia yang beralamat di Malaysia.Doakan rezeki di masa hadapan supaya boleh bagi to everyone.
2- Sila pilih entri dari blog ni [unid.blogspot.com] selain dari entri ni.Tulis komen di entri tersebut.
3- Ciri ciri komen
  • Jangan komen di entri ini.Entri ni untuk soal jawab mengenai Give away ni jer atau yang berkenaan.Kalau ada pun contoh komen yang unid buat supaya korang boleh refer.  
  • Mulakan dengan ayat 'Awesome 2017'
  • Kemudian sertakan sebab kenapa anda suka entri yang anda nak komen tu atau  kata-kata positive dan nasihat-nasihat yang baik.In other word, tulislah apa-apa yang anda fikir kan baik.Rileks rileks jer.
  • Sila tinggalkan email untuk unid contact.
4- Anda boleh pilih sebanyak mana entri yang anda nak comment. Tapi unid akan pilih DUA PEMENANG secara undian.Contoh kalau Cik Siti komen untuk 200 entri , hanya sekali sahaja nama Cik Siti dimasukkan dalam undian.Mati kut kalau nak masukkan nama Cik Siti 200 kali.Yang ini kira nasib la kan. Akan tetapi ada hadiah special untuk mereka yang berusaha.Sila rujuk syarat hadiah special.
5- HADIAH Special akan dipilih berdasarkan sebanyak mana entri yang anda komen dan juga keunikan komen komen anda.Maknanya anda tidak digalakkan untuk copy paste komen yang sama untuk entri berlainan.
6-Tarikh mula penyertaan adalah 1 Dec 2017 which mean today dan tarikh tutup penyertaan pada 18 DEC 2017  25 Dec 2017.
7- Pengumuman akan dibuat pada tentatively pada 27 Dec 2017  minggu berikutnya.I'll try my best to hantar hadiah before 1st January 2018.
Total hadiah adalah TIGA.DUA untuk acara undian dan SATU untuk special.Cubalah mana tau yang undian pun anda menang yang special pun anda menang juga.

Pemenang akan menerima sama ada buku nota atau simple planner.Tengoklah yang mana unid rasa best nak bagi.Maybe salah satu note yang awesome ni menjadi milik anda.Nampak tak betapa sweetnya unid cari hadiah untuk korang.Eh... bersemut lagi.🐜🐜🐜

A post shared by unid's Adventure (@cheunid) on


Tapi yang lagi special, NamakuNurindah blog pun gatal nak juga buat give away. Hah... boleh try join sekali kat situ situ kut kut nasib baik.Sila rujuk syarat penyertaan di Namaku Nurindah untuk join acara 2017 YANG BERMAKNA BAGIKU di sana.

Okay tu jer.

Bye.Jumpa lagi.
💖unid

Comments

  1. Attention please:Di bawah ini adalah contoh komen yang anda boleh rujuk.

    AWESOME 2017
    Tuliskan komen anda di sini .

    Email anda.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts