Sangap Sangap

Macam biasa selepas mandi, aku akan berdating dengan Mr. Leno Black.Banyak betul benda yang hendak diluahkan.Sorry la Leno, awek mu ini asyik suka hati jer bila nak dating.Kekadang muka masam, kekadang tersengih sesorang cam kerang busuk.Please don’t get bore with me.

Honestly sejak aku bertukar kerja kat Kulim, hari-hari ku makin kelam.Terlampau sangap.Ye la dulu tetiap hari nampak klcc, badmood jer leh midnight ngan member-member.Sini kalo nak di buat cenggitu susahlah tempat melepak jauh pastu terpaksa melalui hutan belantara.Disebabkan aku ni perempuan dan tinggal bersama family terpaksalah aku mematuhi peraturan.Huh, selama ni semua benda aku buat suka hati tapi di sini rasa cam terkongkong.

Pastu sini sangat sunyi, populasi manusia nya sangat kurang.Agaknya sebab tu semua orang bising suruh kahwin.Kalo dulu pon aku sesorang tapi tak sesunyi ini.Dulu aku bebas merayap sesorang, rasanya tak ada sapa perasan. Kalau aku nak membaca kat Kinokuniya tu satu hari tu pon rasanya nobody will recognize. Tapi kat sini kalo aku merayau sesorang rasa cam sumer perasan aku nih lonely ranger.Tak selamat tul.Stress.

I miss my life, makin lama makin aku kehilangan identiti ku.Hmm…aku rindukan Taman Titiwangsa tempat yang selalu aku berjogging almost hujung minggu.Aku rindukan Tesco Ampang,Jusco Maluri,Wangsa Maju.Aku rindukan midnite kat KLCC.Aku rindukan event yang selalu dibuat di sana. Aku rindukan gurau senda member-member.

Kulim is not really bad place but honestly for person who always doing thing alone like me it seem very difficult.Hah..thinking about it made me stress become a woman.If I am guy, I think I don’t have to be so strictful.Boleh kuar bila-bila jer takyah risau sgt pasal security, pastu takde orang nak pandang serong.Bestnyer kalo jadi lelaki.

Hah…Tension.I really hope that my perspective will change faster.Tuhan tolong tunjukkan jalan kepada ku.Amin

p/s: Plan dapat gaji beli buku.Duduk rumah baca jer buku.Huh..boleh ker?Try jer la

Comments

  1. ko kan layan anime....donlodla bebanyak.....gudluck to u unid...lama tak borak ngarut ngan ko....ahahhahahaa

    ReplyDelete
  2. ko dtg jek la KL balik.. nnt kite p jln2 kotaraya.. eheheheheheheheheheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts