Gila

Sebenarnyaku jarang taksub sesuatu benda.Tapi aku kagum gak tengok orang yang minat sesuatu sampai gila-gila.Yela, diorang sangat berinisiatif, siap ada scrap book lagi.

Tetiba aku nak jadi gitu, minat sesuatu secara terang-terangan. Macam orang minat Mawi ke, camtu la lebih kurang.

At least aku merasa gak gilakan sesuatu. Ok Yuna, I choose to become your fan.Tapi takdela sampai tempel gambar jadi wall paper. Tapi at least belaja minat lagu-lagunya.

Sekarang aku suka layan Dan Sebenarnya dan Greek Goddess.

Oh bulan, enggan melayan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku


lalallalalala. Unid ni bertahan lama ke kegilaannya?

Comments

Popular Posts