Kerja

Baru jer merun kan job.Saya tak berharap pun dia akan run smoothly sebab saya tau ada error.Cuma saya tak faham kenapa error tu jadi, so saya run for trouble shoot.Dah lebam mata saya asyik berjaga jer, sometimes saat-saat cam ni rasa nak menangis juga.

Kadang-kadang rasa give up juga, mungkin orang akan cakap saya ini workaholic tapi setiap kali task yang ada , saya fikir ianya tanggungjawab saya.Apatah lagi jika orang lain bergantung terhadapnya.Saya faham user nak system yang canggih manggih and bug free.Percayalah, saya sedaya upaya menghappykan semua orang.

Dan mungkin ada orang yang berkata buatlah benda lain.Setakat ini saya tatau nak buat apa melainkan menulis blog dan bekerja.Weekend jer balik kampung, tupun rasanya masa untuk diri sendiri takde la banyak sangat, kebanyakannya family(hantar adik pi sekolah, bawak mak pi pasar, uruskan persekolahan pasal adik2 dan pelbagai lagi).Takde member pun nak diajak melepak atau berbual. I come to Penang just for work only and I go to Kedah just for my family.Tu jer my life routine.

Hopefully Tuhan akan menolong saya di Judgement Day nanti.Ibadat saya tunggang langgang, takde aper pun yang nak dibanggakan.Cuma buat baik ngan famili, itupun tak sure sempurna ke tak.Hopefully every single effort that I put on my task in the name of responsible will be counted.

p/s: Mintak Tuhan jauhkan saya dari sifat munafik dan fasik, baru terbaca tentang neraka yang paling bawah adalah disediakan untuk orang munafik (berpura-pura/hipokrit)

Comments

Popular Posts