Langgar Pantang

He he he ... Kepada sesiapa yang membaca entri saya mengenai kopi  , tentu tau betapa beria-ria saya nak berpantang.Siap buat kiut ticker lagi kat  left pane blog ni, konon 44 hari nak pantang kopi.

Nak dijadikan cerita, saya ada tiga hari training tentang SQL Tuning.Breakfast diorang hidang coffee, tea break also coffee.First day, saya berjaya mengawal nafsu.Hari kedua, berjaya tapi terbabas dengan seteguk nescafe sewaktu tea break.

Alasannya ... saya sungguh mengantuk.Sampai gigi saya sakit sebab ngunyah mentos tapi mata ni still kuyu jugak waktu training.Akhirnya saya meneguk seteguk nescafe.

Huwaa..habis pantang saya!

Comments

  1. haaa..bole pon komen! pelik tul..ni guna notebook kat umah.. guna yg kerja punye xleh.. mcm tau2 jer nak menyalahguna hak milik opis. :P


    nescafe is marvelous! slurrpp~ tp syai pon dh kene pantang juga.. i miss nescafe.. :(

    ReplyDelete
  2. Hi... tu laa.. sabar jer la

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts