Ruam

Susah hati.Muka aku naik ruam.Masih lagi puncanya dalam siasatan.

Pasal lepas balik dari bercuti ke?Pasal cuaca panas sangat ke?Pasal tukar pencuci muka ke?

Mungkin orang akan bising kata aku terlampau mementingkan kecantikan tapi aku bukannya lawa pun.
So kalau orang lain yang lawa jerawat penuh memanglah tak ada effect(mungkin kurang lawa sikit), tapi bayangkan kalau muka aku yang tak lawa ni kena.Bukan ke lagi teruk?
Lagipun aku orang yang sangat mementingkan kesihatan.Tak lawa pun tak apa, asalkan sihat walafiat.Jadi kalau ruam tu kan tanda-tanda kurang sihat.Apatah lagi asyik mengelupas je.Harap-harap ianya kerana sebab natural bukan sebab bahan kimia.

Dahla tak lawa tambah lagi tak lawa. Humm..camana nak buat nih??Bila umur meningkat memanglah kalau terlepas jaga jer,boleh jadi mudah sakit.

Comments

  1. tukar pencuci muka lg? isk2.. jenama ape plk kali ni? :D

    ReplyDelete
  2. Selalu tuka, but my favorite still Eucerin

    ReplyDelete
  3. Ha ha ha.. dah setahun lebih dah pakai.. for me it's the best .. but still tak pakai complete , unid suka campur but i love eucerin facial wash dgn sun block dia .....muka mmg la tak makin cun tapi takper la , asal makin sihat sudah.. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts