Untuk pendengar senyapku

Hai kawan-kawan! Apa khabar?
Unid kat sini biasa jer sihat.Maybe I already adapted life style here.
Dulu kat KL, kalau weekend unid tak kerja, Unid pi jogging kat Taman Tasik Titiwang.Dekat jer, kalo tak jam maybe dalam 15 minit jer.Sesorang tak pun ngan my roommate.
Kat sini, kalau tak kerja Unid banyak menda lain.Sibuk memanjang.Uruskan family, pergi kelas dan pelbagai lagi.Humm.kalau unid takde apa-apa nak dibuat selalu unid cari jugak apa-apa untuk dibuat.So kalau member nak ajak pegi memana diorang kena book dulu. :P
Shopping?Unid dekat KL jarang sangat shopping baju.Tapi kat sini dah selalu.Mungkin sebab bosan kut.Tapi bila pikir-pikir unid dah bosan dah, pakai jer la apa yang ada.
Yang unid risau sekarang ni unid jarang sangat bersenam.Kurang bersenam maksudnyer nanti jadi tak sihat.
Kat sini unid selalu jugak stress, kalau dekat KL tanggungjawab tu kurang kat sini banyak.Sampai kekadang terpikir jika orang lain ada masalah diorang cari unid tapi kalau unid ada masalah?Siapalah yang nak tolong.Rasa sedih jugak la kekadang.Tapi macam biasa nasihat hipokrit, kuatkan semangat tabahkan hati.
Biasalah semua benda ada buruk ada baik.Mungkin kita boleh mengamuk , marah dan menangis tapi akhirnya kita akan terpikir kenapa kita masih hidup?Tentu ada sesuatu yang kita tak tahu.(Hipokrit lagi)
Unid sekarang dalam proses untuk meningkatkan lagi kareer.Mungkin dalam ilmu pengetahuan.Mungkin ramai yang sekarang dalam prosess untuk mendapat tanggungjawab baru, bina keluarga. Tahniah. Nasib orang masing-masing tak sama, prinsip pun mungkin tak sama.Yang pasti semua orang cari yang terbaik dengan cara tersendiri.
Unid sendiri selalu tertanya ke mana nasib unid.Selalu tanya sama Tuhan where I will be?Unid ikut gerak hati sahaja sekarang.So I also like you pray for the best. unid buat apa yang unid rasa nak buat.I just make it happen and I don’t care the result.But in order to make it happen, sometimes i just can not bear the pain
Mungkin masa idle, termenung sudah berlalu.Mungkin masa sekarang is to let go and just move forward.Selagi Tuhan beri hati untuk cekal, beri airmata untuk release tension dan beri nyawa untuk take the challenge, I will try my best.
At last, thanks for being my silent listener. I am happy. Thank you for reading my blog

Comments

Popular Posts