Azam Rumah Baru

Untuk beberapa hari saya takleh online memalam sebab line dah ditransfer ke rumah baru.Agak sunyi sebab malam I used to watch youtube, baca blog, googling before tidur.Tapi takper, sesi mengemas bermula.

Paling benci pindah rumah sebab kena kemas, hopefully ada rumah sendiri so tak perlu nak berpindah randah.
Dan harapnya rumah baru ni bakal merubah hidup saya dari pada pasif kepada active.

Antara benda-benda yang popup kat kepala saya bila saya dah pindah nanti...

1)Banyakkan makan makanan berkhasiat, maksudnya kenala main masak-masak.
2)Improve blogging, maksudnya menulis benda-benda yang berfaedah dari ikut sukati saya.At least saya tak rasa menyampah sangat bila tengok balik tulisan saya.
3)Nak belajar menjahit.Saya confuse sebenarnya, saya suka memasak ke menjahit.Takperla..try dulu.

Comments

Popular Posts