Jamu Mata

Lately akibat mengadap computer terus menerus, saya mengalami kerengsaan mata yang teruk.Bengkak, dan merah.Cam mata Hulk.

Ada satu hari tu, bila adik minta tolong configure kan printer pun saya rasa cam nak menangis."Please, kalau boleh Along tanak tengok pc lagi." Blah la, ayat hipokrit, sekarang ni tengah type atas batu ke?!

So saya pun mengorbankan duit makan saya dengan membeli Inner Shine for Berry Beautiful Eyes.


Dekat Sunshine dua kotak RM40.90 ada 12 botol. Kalau satu kotak mahal and cuma ada 6 botol.Ada satu pasar raya kat Baling jual satu kotak RM37.Gila mahal.So pandai-pandailah survey untuk nilai RM anda.

Setelah minum dua hari, sebotol sehari.Mata sedikit lega.Takdalah pedih sangat.So consider I like tapi hihi kenalah berjimat cermat demi kesihatan mata ni.

Hari ini setelah tiga hari menikmati Inner Shine Pati Beri, saya berhadapan dengan insiden di bawah

Pagi
---------
Office mate A : Why are you looking at me like that?
Me :  Like what?
Office mate A :  Like you're blaming me!
Me : Eh?

Di waktu petangnya pula
---------
Office mate B : Why you staring at me like that?
Me  : Huh?
Office mate A : She staring at you because you're so HOT !
Officemate B  : No.She staring at me like she want to EAT me!

. . .`(-,-)

Comments

Popular Posts