Monday Blues

Sepanjang hari saya buat kerja dengan darah mendidih.Hish... adakah saya patut tukar kerjaya? Mungkin jual nasi lemak? Atau mungkin jadi penternak kucing yang berjaya?

Saya tatau adakah symptom ini disebabkan hormon saya tak stabil ataupun saya memang patut marah. Saya sakit hati bila kerja saya terstop sebab benda-benda yang tak patut.

1) Server license expired, and I am IMing all people and nobody know about it.Kalau ikut hati mau saja saya download haram version tapi kang kena tangkap plak.At last, dapat hidayah reinstall and reconfigure back

2)Tatau camana nak access application dekat development server while you need it.Tanya merata tapi semua salah tempat.

3) Nak fix module tu, tapi takde access nak masuk and view module tu.Terpaksa pulak bukak database and study how to make my self enable to that module.

4)Testing anda hanya berjaya dilakukan selepas beberapa jam kerana  ke'down' an satu application ni, yang saya pun tak faham kenapa at least satu hari dia kena down, pula tu support nyer sangat hampeh...

Memang saya dah macam bom jangka , tunggu masa nak meletup jer.Owh..unid sabar lah sikit ok!

Comments

Popular Posts