Teman Pagi ku

Sebenarnya my favorite breakfast is Nasi Lemak.Imagine the oily sambal ikan bilis, plus egg and fatty rice.Urrghh..siksanya bila membayangkan.Tambah plak dengan kopi O ke, teh tarik ke, teh suam ke.Isk..dosa tau!

Tapi saya jarang makan nasi lemak.Reason? Saya sibuk lately. Pagi-pagi sampai office , saya terus buka lappy and tengok email, check testing result dan bla..bla.. Sambil tu saya akan ambil mug, letak 3 sudu susu kambing.Kemudian saya akan pergi pantry ambil air panas.

Kemudian saya akan cicah biskut tu dengan tadaa..my new favourite biscuit from IKO.Muesli Biskut, I love it sebab dia besar and feel macam makan cereal tapi dalam bentuk biskut.Breakfast dengan teman sehidup semati - notebook.

Saya suka MUESLI CRACKER from IKO, yang lain kurang sikit.


Dan kalau masa tak mengizin, maksudnye ada issue gila babeng kat production, meeting pukul lapan , saya selalunya akan end up dengan mochahino dari Coffee Maker.

Comments

Popular Posts