Kelaparan

Dengan rasminya, saya menetap di rumah baru.Tandas sudah dibersihkan,bilik air.Bilik-bilik selamat divacum and disapu.Dapur dan sinki sudah dibersihkan.Barang-barang yang tak guna dibuang, periuk belanga disusun elok.

Cuma keghairahan nak makan and masak di rumah baru agak tergendala sedikit disebabkan gas takde.Nak dijadikan cerita petang semalam saya mengexplore resepi baked potato.Berangan nak guna microwave sebab gas takda.Makanya saya bershopping seperti potato, telur , mayonnaise.

Malam tadi dengan penuh kelaparannya, menyediakan telur.Kemudian bukak microwave, tekan button semua tak menyala.Telur still jadi telur.Aduh , apa cerita ni.Last-last saya masak telur dengan rice cooker.Menjadila juga cuma melekat dekat rice cooker sebab tak letak minyak.

Saya nak order pizza domino guna phone tapi takleh guna credit card.Duit saya cuma tinggal RM20 jer.Try Mc Donald, tapi disebabkan masalah teknikal(staff mc d cakap) diaorang takleh hantar ke rumah.Sadiss...

At last, saya makan telur campur mayonnaise and redbean.Dan alhamdulillah dalam tupperware yang saya bawak balik dari office ada dua keping roti.Jadilah...

Comments

Popular Posts