Tuesday, March 13, 2012

Salmon atas Pan

Tatau nak makan apa.Adala seketul salmon yang dibeli kat Giant masih bertapa dalam fridge.

So unid masak atas pan, letak butter , black pepper dan garam.Masak la sampai masak, elok nak masak tu unid perah lemon.

Untuk sauce tu , unid masakkan whip cream pastu campak daun sup.Nak letak mayonis pun boleh tapi unid lupa nak letak, masa hidang baru teringat.Tsk..makan jer la.

Sayur campur tu goreng dengan butter campur gula jer.

Roti tu my new favorite gardenia roti - Passionne Italiane.Sedap makan dengan sop ke kari ke.

[resepi ni unid bantai jer ye... tak sedap tanggung sendiri, unid makan jer :D]

Unid akhiri dengan gambar-gambar seksi di bawah .Enjoy~


Air favorite all the time honey lemon


3 comments:

  1. nid, asek makan western jek nih..bilenye nk tunjuk masak nasik ngan lauk plak.hehe

    ReplyDelete
  2. rajin unid memasak yer skrg. dh beli dapur yer?..hee~

    ReplyDelete
  3. O~jie - ada nasi, tapi dengan sup jer la.[malas]
    Syai - Dapur dah ada..cuma ari tu kepala gas dia rosak.

    ReplyDelete